fredag 9 december 2011

Julkapp till mig själv

I flera år har jag drömt efter ett stort fint silverfat. Som man kan ordna lite små stilleben på och ha på vardagsrumsbordet. För några veckor sedan hittade jag ett underbart. Men just då hade jag inga pengar så jag måste vänta och hålla tummarna för att de få som fanns kvar i den fina lilla butiken inte skulle ta slut. När skatteåterbäringen sedan trillade in på kontot så bara måste jag gå och köpa fatet. Som en julklapp till mig själv. Det hade jag förtjänat tycker jag!

Julkappen till mig själv!


2 kommentarer:

  1. Hey soul-mate! Ända sen vi flytta så har jag haft ett silverfat på min lista (såklart). Vill ha vill ha vill ha! :) vi måst diskutera varifrån man hittar sånhäna skatter i vad dom kostar på onsdag! :) kram!

    SvaraRadera
  2. Haha! Hellu, du har bara så bra smak! Jag lovar ge inside-tips på onsdag :) Kramar

    SvaraRadera