söndag 11 december 2011

Lucka elva: Julklappstips till Pappa

Juklappstips:Pappa

Pappor, liksom Mammor är lite svåra att köpa klappar till enligt mig. De har redan allt och behöver ju ingenting. Några fina grejer blir det väl nog ändå glada för. Som t.ex:
1. Strumpor, det behöver man alltid
2. En snygg tröja
3. Eller en snygg skjorta
4. En bok om vin 
5. Min Pappa gillar i alla fall deckare, så kanske den nyaste Kepler?!
6. Badmintonracket, det gav jag till Pappa ifjol och det har blivit många jämna matcher sen dess!
7. Ett par riktigt snygga skor
8. Whisky gillar väl de flesta pappor?!
9. Slips är lite tråkigt med uppskattat, kanske man kan sy en själv för att göra det mer personligt?!
10. Fina sköna tofflor
11. Skal till Iphonen
12. Manchettknappar med barnens namn ingraverat
13. En varm och gosig halsduk

6 kommentarer:

  1. Jag tycker också att mamma och pappa är svårast att köpa presenter till, tack för tipsen! :)

    SvaraRadera
  2. Mia- Ja de är nästan omöjliga tycker jag! Bra att tipsen kan vara till någon nytta :)

    SvaraRadera
  3. Jag har köpt Lars Keplers bok åt pappa :) Tänkte att jag inte skulle köpa en bok åt pappa i år för att jag tycker att jag gjort det så många år irad, sen när jag fråga mamma om tips fick jag bok som svar, så då blev de ändå en bok :P /Maggis

    SvaraRadera
  4. Maggis- En bok är alltid en bra klapp tycker jag, fast man ger en varje år. Han blir säkert jätteglad :)Jag tror dock inte min Pappa får en bok i år.. Han brukar nämligen alltid köpa så himla många till sig själv :)

    SvaraRadera
  5. Hah! Jag har faktiskt köpt sportstrumpor och ett iPhone fodral till pappa :)

    SvaraRadera
  6. Camomilla- Va bra! Jag har faktiskt inte köpt något från ovanstående tips till min...

    SvaraRadera