onsdag 14 december 2011

Stress som för med sig något gott

Jag börjar bli lite stressad. Bara tio dagar kvar till jul och bara fem dagar kvar som heltids graduskrivande innan jag börjar jobba. Som tur påverkar stressen mej rätt så positivt. Jag får nämligen saker gjorda i en hujsig takt. Jag multitaskar så det ryker om det och har hunnit med med under den här veckan än jag hunnit med under de två tidigare veckorna i december. Bl.a. pysslade jag klart de två sista julkorten i morse innan kl. 9, samtidigt som jag drack kaffe, så att jag kunde sätta alla kort på posten. på väg till universitet. Så förutsatt att jag inte råkar få en burnot löser sig nog det mesta och jag borde hinna med allt jag skall innan den tjugofjärde...
Gå och lägga mig tidigare borde jag i alla fall göra. De senaste kvällarna har jag inte somnar förrän efter midnatt...

2 kommentarer:

  1. Tufft! Var ska du jobba?

    SvaraRadera
  2. Sussi- Jag skall börja jobba på en stor banks finansierings avdelning. Är nog glad och ivrig men det känns bara lite som att allt kommer på en och samma gång! Pust!

    SvaraRadera