fredag 17 februari 2012

Veckans dos med inredningsinspiration

Åh, så fina inspirerande interiörbilder. Jag vill ha VÅR. Det fixas lätt med lite pasteller och en bohemchic stil. På en vit bas, förstås! Alla bilderna via pinterest.


 Härliga pasteller på bilden till vänster. Jag gillas smyckesställningarna. Liknande skulle passa bra på min likadana byrå från Ikea... Till höger en underbar läshörna. Fårfällen riktigt bjuder in till att slänga sig på divanen och sluka deckare efter deckare! Jag gillar också bokhyllan och tavelkonstellationen.


 Till vänster ett ljuvligt skåp, härligt silverfat med ljus och härliga våriga blomkvistar. Varifrån månne man kan hitta liknande? Det ljusröda bordet till höger är ju bara för ljuvligt. Det passar bra med de annars lite marokanska detaljerna i bilden tycker jag. 


Spegeln är helt sagolik! Så totalt super fin. Och vitt golv.. åter igen det finaste som finns. Den där spegeln i walk-in closeten till höger skulle ju verkligen vara en dröm . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar