torsdag 22 mars 2012

Torsdag

Dagens planer:


-jobba hela dagen
-gå på crazy bootcamp jumppa på kvällen (det är ju inte särskilt länge kvar till varken beach 2012 eller bröllopet, måste börja ta i med hårdhandskarna då det kommer till träningen nu!)
-rulla köttbullar till middag
-se på Arne Dahl-film med Fästmannen ikväll (vi är helt hooked, har redan sett de tre första i veckan! Så bra, vi rekommenderar starkt)
-kanske byta lakan, om jag orkar, innan jag går och lägger mig (eller så försöker jag få Fästmannen att göra det, jag hatar nämligen att byta lakan. Jag har så korta armar att jag knappt räcks att vika in underlakanen i mitten av sängen och så är jag så kort att täcket släpar i marken då jag skall skaka påslakanet!)

Att sånt denna torsdag. Ganska så vardag. men inte så illa för det!
Lunch i skuggan i Goa, Indien, i höstas. Inte så vardag alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar