torsdag 24 maj 2012

Jorden runt

Jag känner mig lite sugen på att åka på resa. Sugen på ett roligt avbrott i vardagen helt enkelt. För att stilla resfebern började jag titta igenom lite gamla foton jag hade på datorn. Och jag kan nog konstatera att det blivit en hel del resande ändå. Tänk på allt jag fått se och uppleva. Alla de otroliga olika länderna och platserna. Snö, sand, vatten, palmer, byggnader och människor. Att resa ger nog så otroligt mycket. Jag hoppas det bli många många fler ännu i mitt liv. 
Stenansikten i Angkor Wat, Kambodja.
Skidåkning i de Österrikiska alperna.
Apor i templet i Pratchuap Kiri Khan, Thailand.
Fästmanne och jag utanför Notre Dam, Paris
Vattenfall i djungeln i norra Thailand.
Söta smutsiga Laotiska barn.
Giraffen och Hanna. Kolla min min... I Chiang Mai, Thailand.
Norra Laos
Nedstigning av Mt. Kinabalu, Borneo, Malesien.
Vattenfall i floden Mekong i södra Laos
Busstation i Laos...
Peking, Kina.
Kinamuren...
Mongolisk landsbyggd.
Slum i Mumbai Indien.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar