måndag 18 juni 2012

Finbesök

Ikväll har jag haft riktigt finbesök i form av Marika, hennes urgulliga son Elliot och Grannen. Eftersom Grannen också har en bulle i ugnen måste hon ju passa på att fråga den allsvetande Marika om alla hemligheter som hör moderskapet till. Jag lyssnade på med skräckblandad förtjusning. Graviditetskrämpor och förlossningar är nog skrämmande grejer. Vi åt god mat och gosade med Elliot i tur och ordning. Han är en riktig charmknutte. Så god och glad. Och så fick jag världens finaste blomma av Marika. En underbar pion i den perfekta rosa nyansen. Tack vännen !
Sötaste charmtrollet. Praktiskt nog hade Grannen redan en sitter hemma som Elliot kunde låna :)
Världens bästa Granne övar sig på det här med bebisar. Det ser rätt bra ut eller hur?! Hon kommer nog klara detta galant :)
Sen slocknade bebi-Elliot mitt i allt. Men Mamma-Marika var glad ändå. 


2 kommentarer:

  1. Tusen tack själv :D å de finns mååånga hemligheter som jag inte vet-hihi- bara man skulle kunna alla knep vad som gäller att förstå dessa små sötnosar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå du vet nog redan så mycket tycker jag! En riktig supermamma är vad du har blivit. Så praktiskt att ha någon att fråga om allt man inte har en aning om :)

      Radera