lördag 2 juni 2012

Regning lördag

Mysigt väder idag, NOT! Man tror mer att det är början av oktober istället för början av juni... Nåja. Vädret avbokade redan min springdejt i morse. Typiskt! Nu måste jag faktiskt skärpa mig med träningen. Efter flunssan har det varit svårt att komma igång. Bara 69 dagar kvar till bröllopet. Måste bli snyggaste och smalaste jag tills dess. Pust! 

Annars händer det inte så mycket just nu. Same old, same old. Nu skall jag gå till Alko i mina ljusröda gummistövlar och köpa ett gott vin tills ikväll. Var sjukt vinsugen redan igår men hade ingen lust att pimpla själv och Fästmannen var inte hemma. Stickade bara på koftan och såg urdåligt film på tv. Mitt liv är väldigt exciting som ni förstår. Ungefär i jämvikt med dagens väder. 


Man kan ju försöka se vädret på ett positivt sätt också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar