tisdag 5 juni 2012

Tisdagstött

Jag är trött. Och det är ännu bara tisdag. Jag måste sini försöka hinna umgås med Fästmannen innan han far till Indien på lördag och igår kom han hem hiskligt sent. Det gör att man blir trött. Nu skall jag iväg på en springtur med min gamla kompanjon från Drumsö lenkkiklubben. Jag och Jonna sprang minst en gång i veckan tillsammans då vi ännu bodde på Drumsö! Sen vi flyttade in till centrum har vi bara sprungit tillsammans en enda gång. Tur att det blir ändring på det idag. Det är ju så mycket roligare att springa tillsammans med någon annan. Och så trött som jag är så är jag helt bombsäker på att jag nog inte skulle fara någonstans om jag skulle måste springa ensam. Kanske springturen gör mig piggare dessutom. Hoppas!
Lite motionspepp som pricken på i:et!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar