fredag 13 juli 2012

Finally Fredag

Veckan har känts evighetslåg och det är bara så skönt att det är fredag. Nästa vecka bara fyra dagar jobb och sen är det dags för SEMESTER!!! Jaaah. Det skall bli så skönt att jag nästan kommer avlida av njutning. Detta veckoslut skall också bli kul. Våra fina vänner skall gifta sig i Bromarv imorgon så det blir roadtrip och kärlek hela dagen lång. På söndagen har vi planerat in en liten båttrip med Fästmannens båt. Jee. Det har jag också längtat efter. 

Jag har förresten haft två bloggdetoxdagar innan detta inlägg. Har varken läst någon annans blogg eller skrivit i min egen. Hela min dator har faktiskt varit avstängd. Och för första gången har det bara känts skönt. Kanske jag inte är så bloggberoende som jag befarat ;-)

Igår kväll var jag helt crazy trött. Vi hade varitpå utfärd till Sveaborg för att träffa cateringen och efter det var vi så hungriga att vi måste gå och äta pizza. Vet inte om det berodde på kolhydratbomben eller den friska havsluften, men jag stupade i säng innan klockan tio igår kväll. Med den följden att jag vaknade, pigg som en lärka, lite efter kl. 6 i morse. Så jag har redan varit vaken i nästan två timmar. Hunnit lyssna på morgonradio, läst husis och så. Rätt skönt faktiskt. 

Att sånt denna fredag morgon. 
Kiva den här finska sommaren när man måste ha ylletröja på sig istället för shorts....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar