onsdag 8 augusti 2012

Reseguide till Rom

Världens snällaste och mest omtänksamma Maria mailade mig och frågade om vi ville låna hennes reseguide till Rom som hon använt sig av under sin resa tidigare i sommar. Jag sade tack gärna och ett par dagar senare kom den på posten med ett supersött kort. Tänk så snälla människor det finns i bloggvärlden alltså! En parentes är att jag inte ens hunnit öppna boken pga allt annat bröllopsfix men kanske jag hinner läsa den på flyget!? TUSEN TACK Maria!
Mondos resguide till Rom. Säkert innehållande en massa bra tips om man skulle hinna läsa den...
Jag blev så glad för den snälla hälsningen som följde med. Tänk att personer man bara träffat ett par gånger kan vara så snälla!?


1 kommentar:

  1. Oj, så snällt sagt, tack! Jag brukar alltid poängtera vikten med små saker och gester, det är sällan bort från en själv.

    Ta ingen stress, man hinner nog bläddra i boken på plats och ställe också.

    Lycka till med det sista fixet och försök hinna njuta också :)

    SvaraRadera