fredag 7 september 2012

Nooooo!

Det som inte får hända när man tagit graduskrivarledigt från jobbet har hänt. Jag är sjuk! Nån jäklade flunssa har angripit min kropp. Halsen känns som en kaktus, näsan nyser och snorar, hela övre kroppen och knoppen ömmar. Sååå typiskt. Nästan ännu värre är det att jag dessutom har födelsedag imorgon. Tänk om jag kommer vara sjuk på min födelsedag?! Det får ju bara inte ske. Så nu försöker jag kurera mig så snabbt det bara går. Piller, honung, vitlök och vila. Det brukar fungera. Gah, så frustrerande alltså. Jag som inte ens brukar bli sjuk. 
Te, yllesockor och inställning! Dessa skall göra mig frisk i ett nafs har jag bestämt.

3 kommentarer:

  1. Oj neeej!! Krya på dej Hanna!
    Då skulle de int ens varit panik att komma dit med Matte ikväll på lite limoncello, men ja tänkte att ja vill inte smitta ner er! Styrkekram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo smittad är jag redan :( Men kanske ändå likaså bra då jag nog glr bäst i att gå och lägga mig ikväll vid nie-tiden. Så jag blir kvitt denna bobba kvickt som attan! Och krya på er ni med.

      Radera
  2. Jag säger åt Matte då att hålla sig hemma! :)

    SvaraRadera