måndag 12 november 2012

Måndagsfunderingar

Oj oj så bebisbetonad bloggen har blivit. Fast kanske helt förståeligt då bebistankar upptar en stor del av mina tankar nuförtiden. Snart går ju räknaren här till höger också under hundra. Denna vecka skall dock bli betydligt mer jobbbetonad än bebibetonad. Rätt mycket kvällsprogram har jag också inbokat redan; gudmors 60-årskalas, föräldrakurs, yoga och jobbets lillajulsfest. Mest roligt program men jag märker nog av att det blir lite mycket på ett annat sätt än ananrs. På kvällarna är jag nämligen totalt slut. Hela veckoslutet var jag totalslut. Kände mig trött redan ett par timmar efter att jag vaknat. Det känns lite som om någon klubbat mig med ett slagträ i huvudet. Skulle vilja få mer frisk luft och motion med det finns liksom inte tid till det. Och på kvällen är det så mörkt och kallt att jag inte alls har lust att gå ut ensam. Kanske jag borde tvinga Maken att gå ut en sväng med mig ivkäll. Så inte någon Mörkö kommer och äter upp mig vid gravgården om jag går ensam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar