måndag 19 november 2012

Måndagspepp

Jag måste peppa mig själv lite denna måndag. Det kändes nämligen lite motigt att veckoslutet tagit slut och det var nästan ännu mörkt då jag börade gå mot jobbet. Skulle mycket hellre ha blivit hemma. Och så brukar det inte vara. Jag gillar ju måndagar. Ny vecka med nya möjligheter och sånt, ni vet.Veckoslutet var bara så förbaskat skönt denna gång. Hann med så mycket och ändå är jag totalt utvilad. Jobbfest på fredagen. Tur på stan och lyxlunch med Maken på lördagen, bullbak och bästa grannarna på middag och spelkväll. Söndagspromenad, liet netflixtittande, genomgång av pappershögar, sticka lite, tvätta och hämta paket på posten. Så bra veckoslut. Det skulle gärna ha fått pågå i några dagar till...
Mumsiga kanelbullar som jag bakade i lördags. 


2 kommentarer:

  1. Nam nam! Ser fram emot december, då är min sockerfria månad över och jag får börja baka igen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Bara en och en halv vecka kvar. Du klarar det nog :)

      Radera