fredag 30 november 2012

Tur att det är fredag

Det snöar visst lite där ute. När vi promenerade till metron i morse så måste jag hålla Maken i handen och ha ögonen fast för att inte få synen förstörd av snökristaller. Inte så skönt. Men vackert blir det, och betydligt ljusare. Så jag försöker hålla mig positiv. Snöa på bara. Jag tänker vara glad ändå.

Skönt att det är fredag också förresten. Även om jag annars mår riktigt bra trots mitt preggotillstånd så känner jag mig alltid lite extra trött om fredagarna. Skall bli skönt med hemmakväll och fredagsmys!

2 kommentarer:

  1. Sku få komma lite snö hit norrut också... är bara jäkla kallt här :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl påväg norrut hoppas jag. Här börjar nog ha kommit tillräckligt... Det har säkert kommit snart 30cm...

      Radera