tisdag 4 december 2012

Fullspäckad vecka

 Tisdag idag. Fast det känns som torsdag för imorgon kommer det kännas som fredag då det är ledigt på torsdag. Skönt med kortvecka. I synnerhet som denna vecka är synnerligen späckad. Visserligen bara med jätteroligt program men ändå. 

Igår inleddes den späckade veckan med koncert på Savoy. Ahlström Capital stod för arrangemanget och på scenen uppträdde eurovisionsvinnaren Johnny Logan. Jag var lite skeptiskt innan koncerten faktikt, en 58 årig irländare som vunnit schlager någon gång på 80-talet, hur bra kan det vara liksom... Men konserten var faktiskt riktigt bra. Logan var sjukt underhållande och rolig. Drog skämt efter skämt och hade både självironi och fantastisk sångröst. 

Jag fick faktiskt också köpt de första julklapparna igår. Två stycken inhandlade, typ 10 to go. Men jag vet fakstiskt nästan vad jag skall köpa till alla redan så det blir nog bra det här. Tjugo dagar kvar nu! 

Ikväll blir det glöggpartaj hos Evelina och imorgon är det förstås bloggala. Så verkligen mycket roligt program på gång just nu. 

En rolig bild för att krona inlägget:
Fast den smala kroppen kan jag nog få först i efterskott eftersom en viss "Hubbe" gör min mage stor anyways... Men kul var ju detta ändå tycker jag!

2 kommentarer:

  1. Hahahaaa! Okej det där förklarar en del! Han blandade ihop mina önskningar :D

    Ses på galan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah! Exakt. Jäkla julgubben. Hoppas han får det rätt i år... Se ikväll :)

      Radera