onsdag 20 februari 2013

Energifylld dag

Härlig dag idag. Morgonen inleddes med flickfrukost på Ekbergs. Så trevligt med lite tjejsnack direkt på morgonen. Man får en så bra start och blir direkt fylld med energi! När jag kom hem så "bakade" jag ihop en blöjkaka till kusinen och promenderade hem till dem och deras fem dagar gamla lilla bebis, "Hubbes" småkusin. Sååå liten och söt. Jätteintressant också att få höra om hur allt är med en liten nyfödis. Snart snart är det ju vår tur. Efter bebibesöket passade jag ännu på att ta en promenad till kirppiset Kaivarin Kanuuna. Tyvärr var det en riktig besvikelse denna gång. Bara en massa råddiga bord med skit. Köpte ingenting. Sen promenerade jag hem och nu känner jag i mina fogar att jag eventuellt promenerat lite för mycket idag...
Det var inte direkt sol. Men nästan! Det där ljusfenomenet där långt borta ger lite hopp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar