fredag 26 april 2013

Dopinspiration

Efter att jag pysslat dopinbjudningarna började jag fundera lite vidare på förberedelser inför dopet. Maten vi skall bjuda på har jag ganska klar, speciellt den söta sidan. Lite pynt vill jag nog också hinna få fram. När jag sökte på Pinterest efter lite dekorationsinspiration hittade jag en hel del fint. Papper-Pompoms skall jag absolut testa att pyssla. Cupcakes och cakepops skulle också var fint. Får se hur jag hinner bara...
PomPoms borde inte vara så svårt att pyssla själv av silkespapper. Alla bilder via pinterest.

3 kommentarer:

  1. Åååå, jag vill hjälpa:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Månne du inte kan komma hit och pyssla och baka någon dag sedan när det närmar sig :)

      Radera
  2. Alltså jag har varit helt löjligt fascinerad av dopförberedelser ren i flera månader fast det inte är aktuellt på flera månader för oss. I början av graviditeten talade jag typ mest om dopet i stället för födseln, kanske för att det är mer konkret. Tycker det är en fantastiskt fin fest!

    SvaraRadera