onsdag 8 maj 2013

Onsdag

Min vanligtvis så glada, goa bebis har inte varit precis glad ikväll. Så typiskt då Maken är borta. Men nu sover han sött. Och inte kan jag egentligen klaga. Överlag är han ju alldeles underbar! Skrattar, sprattlar och jollrar. Piper bara till om han är hungrig eller trött. Inte vet jag vad det var som felade ikväll. Kanske han bara saknade sin Pappa... 

Annars har det varit en trevlig dag. Först besök av vän med son. Vi promenerade i solskenet, åt god sallad och pratade en massa. Det är härligt att ha väninnor som också har barn, som man kan fråga om och ventilera tankar med. Roligt också att se vad man har framför sej senare då de flesta av mina väninnor har barn som är flera månader äldre. Det är nog betydligt mera fart på en ettåring än på vår Hubbe....

En stund i solen på balkongen hos Grannen hann jag också med. Så skönt väder idag. Riktigt sommar. Men enligt väderleksrapporten var det bara tillfälligt. Imorgon skall det tydligen regna. 

Så här soligt var det på balkongen tidigare idag. Härligt varmt var det också. Och jag har nya solglasögon, lite stora är de, men jag tror jag gillar  dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar