måndag 2 september 2013

Dagens:

Humör: Pigg och utvilad. Sov nästan 11 timmar i natt (med en amningspaus vid kl. 6 visserligen, men ändå!). Känner mig annars också glad och peppad för hösten.
Planer: Packa upp våra landekassar och försöka minimera kaoset här hemma. Gå ut på stan då Hubbe vaknar och sköta en del ärenden. Bara det skulle sluta regna först...
Outfit: Lindexjeans, randig blus från Stocka och svart kofta från Vila.
Väder: Regnigt och grått, fast Hbl:s väder lovar 19 grader och sol. Jag är besviken! Jaja, det är september så det borde väl vara höst också.
Bästa: Att det är bara en vecka tills min födelsedag. Jag älskar att ha födelsedag!!
Sämsta: Att det finns så mycket tråkiga saker jag bara MÅSTE göra. Hatar tråkiga to do:s
Note to self: Torka av spegeln, den är smutsig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar