torsdag 26 december 2013

Julafton

Vi firade julafton i år hos Makens föräldrar med alla hans brorsor och flickvänner. Passlig mängd människor, alldeles för mycket god mat, massvis med klappar och skön stämning hela kvällen (och halva natten, vi var hemma först lite före två..). Några bilder knipsade jag under kvällen, men mest blev det bara sudd. Jag måste verkligen lära mig att fota i vintermörker. Min externa blixt till kameran som borde vara ypperlig vid dåligt ljus vill inte fungera av någon anledning...
Jag hittade en klänning för halva priset på Seppälä (av alla ställen) som jag tyckte var fin nog att ha på julafton. Och så julkoftan förstås, som jag bara använder kring jul. Hubbe var som tur mer intresserad av bokhyllan hos svärisarna än av att klättra på gran och paket.
Jag är så glad över alla underbara fina människor som finns i mitt liv tack vare min Man. Min "svärfamilj" är bäst!
Ett mindre berg med klappar. Vi hade tydligen varit snälla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar