måndag 2 december 2013

Julpyssel

Vanligtvis brukar jag pyssla julkort i mängd och massor denna tid på året. Men i år skickar vi fotokort med bilder på tomte-Hubbe så jag "behöver" inte pyssla. Detta ledde dock till stark pysselabstinens igår kväll. Jag bara kände att jag måste få pyssla lite. Så jag drog fram allt mitt julpysselmaterial och satte mig ner. Små kort att sätta på paketen tillverkade jag. Snart blir det nog mer julpyssel, abstinensen känns nu lite mindre påtaglig men helt borta är den inte ännu....
Jag   Pyssel
Jag använde mina fina nya stämplar som jag hittade på Tiger. Den butiken är så bra då det kommer till superbilliga pysselmaterial.

Stjärnor även på julpysslet tydligen...


En del av det färdiga resultatet.

6 kommentarer:

  1. Oj vitsi om pysselabstinens skulle vara smittsamt! Jag har köpt dopinbjudningsgrejs och jag bara inte får mig själv att pyssla och önskar nästan att jag skulle ha lämnat det oköpt så att jag bara kunde bjuda in folk muntligt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, du kan ju spara pysselmaterialet till ett-årsdagen och bjuda in på facebook fast :) Man kan inte tvinga fram pyssel om tyvärr smittar det ju inte heller ;-)

      Radera
  2. Tack för stämpel tipset. =) Synd att det inte fanns i Omppuns Tiger av dem då jag var där inne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod. Hoppas du hittar dem i någon annan Tiger. Jag köpte mina från den som är i Kampen!

      Radera