måndag 20 januari 2014

19. Kolla! Det här är ett fynd jag gjorde en gång.

Jag brukar ju alltid skryta över mina fynd här i bloggen så ni har väl sett de flesta och bästa... Jackan, skorna, skåpet, fåtöljen, kläder till Hubbe och så vidare.... Jag älskar att göra riktiga fynd. Det får en att känna sig så bra när man hittar något dyrt till en billig peng. Huuto och loppisar är det jag sportar med mest. Fast tiden blir ju knapp så tyvärr hinner jag inte fynda så mycket som jag skulle vilja. Ett fynd som jag dock inte visat tidigare är denna halare som vi köpte åt Hubbe i somras. Jag hade ingen aning om vad han skulle vara för storlek på vintern, halaren är en stor 74, och den har varit perfekt hela hösten och är det fortfarande. Fyra euro betalade jag för den på ett loppis i Åbolands skärgård... Inte illa! Vi har använt den varje dag sedan september typ...
Det fynd vi använder mest just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar