onsdag 1 januari 2014

2014

Så var det så nytt år. 2014. Snart närmar vi oss 20-talet. Crazy. Nyårsfirandet igår var näst intill perfekt. Så god mat och härliga människor. Just så skall man avsluta året. Att Hubbe inte somnade förrän strax innan tolv gjorde inte så mycket. Han sov istället ända tills tio i morse. Fast jag måste inte ens stiga upp då ännu. Maken tog morgonen och jag sov till lite före tolv. Sån lyx! Nu har vi just beställt pizza. Och, nej ingen bakis för mig inte, jag drack nästan bara bubbligt vatten igår och körde hem, lättast så då man har en baby med sig på partyt. Annars måste jag nog säga att det går utmärkt att festa även med en baby. Hubbe satt med oss i middagsbordet. Mumsade på majskrokar och lekte med klossar. Vi hade resesängen med oss och eftersom värdparet också har en baby så fanns matstol, skötbord etc redan på plats. Man behöver inte begränsa livet bara för man har barn. Bra attityd och vilja så är man redan halvvägs där! Eller det tycker åtminstone jag. 

Tusen tack för att ni tittar in och läser bloggen förresten. Det gör mej GLAD att ni är så många. Hoppas ni vill fortsätta med det hela året

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar