torsdag 30 januari 2014

30. En grej jag är himla bra på.

Hm. Himla bra, då får det ju inte bra vara ganska bra då. För det finns massvis som jag är ganska så bra på, men expert är jag inte på så mycket. Jag är ganska bra på att laga mat, pyssla, lösa husis korsord, sticka och baka cupcakes till exempel. 

Jag hoppas att jag är en himla bra vän. En som ger positiv energi, bjuder av sig själv, alltid ställer upp då det behövs och är trevlig att umgås med. Det tror jag nog att jag är. Så kanske det är det jag är himla bra på, att vara en god peppande vän.
Det här tror jag starkt på. Och jag hoppas att jag är bra på att få andra på gott humör :)

4 kommentarer:

  1. Bra och understödjande vän är du <3! Dessutom är du mycket bra på att pyssla (enl min standard, visserligen inte så hög) och så vet du ju sjukt mycke om kungligheter haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen <3 Och det är ju livsviktigt att kunna sina kungligheter, haha!

      Radera
  2. Det er helt riktig! Du er himla god til alt det der, og mye mer. En himla god venn man alltid blir i godt humör av:)
    Du burde hett SOLfrid;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, Solfrid är jag nog glad att jag inte heter... Men tack för de fina orden. Jag blir på gott humör av dig med <3

      Radera