måndag 10 februari 2014

Ett-års önskelistan

Om bara ett par veckor fyller Hubbe ett år. Eftersom jag spenderar hela dagarna med den lilla filuren har jag ganska på det klara vad han önskar sig i ettårspresent. Så här kommer ett litet collage med grejer han berättat för mig att han skulle bli glad över:

Hubbes ett-års önskelista

1. En pukylino från Polkuped (denna misstänker jag dock att Hubbes ena Mosse redan köpt... ;-))
2. Byggklossar från Brio
3. Svenska Barnvise-bok som spelar upp sångerna (denna har jag och Maken köpt till ettårspresent Hubbe efter tips av Makens småkusin vars dotter ÄLSKAT boken!)
4. Ljuvlig pall som man kan beställa med barnets namn från svenska Bonde of Sweden
5. Träpussel eller stapelgrej
6. Fina askar med stjärnor på som Hubbe kan förvara sina fina nya saker i (finns t.ex. på Stocka)
7. En Brio-spis i vitt
8. En Babyzen Yoyo-resevagn
9. Brio tåg

Utöver det ovan gillar Hubbe att få snygga kläder, gärna i storlek 80. Han är också förtjust i allt som blinkar och har ljud. Där är hans mor dock inte alltid lika förtjust...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar