måndag 24 februari 2014

Festförberedelser

Pompoms och paket
Jag pyntade paketet med stjärnmönstrad washitejp. Fint och enkelt!
Imorgon är det en stor dag. Hubbes första födelsedag! Hipp Hurra. Jag har gått lite bananas med det här med födelsedag.... Jag menar han fattar ju inte ens vad en födelsedag är. Först hade jag tänkt att vi kanske inte skulle ge några presenter alls, han har redan allt han behöver. Men så på något konstigt sätt så har vi nu paket i varje hörn här hemma... Fem stycken paket för att vara exakt. Hups. Och så har jag pysslat pompoms och vimplar till kalaset, de är så fina och ger en festlig stämning. Men jag kan nog ändå inte riktigt förstå att jag imorgon kommer ha en ett-åring i huset.

4 kommentarer:

  1. Förstår din iver :) Väntar också på onsdag då vi får fira vår 1-åring. Vikarierar denna vecka, så tyvärr så far jag på jobb på morgonen, men när jag kommer hem så skall han firas ordentligt. Vår fina 1-åring :)

    Hoppas ni får en fin födelsedag imorgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis också till er ett-åring :) Det känns så stort på något sätt tycker jag. Att inte längre ha en baby utan ett barn :) Här skall vi snart laga fastlagsbullar för att fira. Kanske t.om. Hubbe också får smaka en tugga ;-)

      Radera
  2. Sådär blir det med gåvor hos oss också, kanske för att allt jag köper en-två månader innan sparas för att bli gåva. Hipphipp hurra för Hubbe! Jag kommer ihåg då du skulle fara in för ditt kejsarsnitt och jag var sjukt avundsjuk, jag ville ju också träffa vår lilla grabb. Det kändes som om ålderskillnaden var enorm, men nu känns det inte så mer. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte ens sparat allt jag köpt för då skulle han ha fått typ femton paket, haha! Men nu får det nog vara köpstopp en stund tror jag. Han behöver ju absolut ingenting. Ja nu har ni inte heller så länge kvar innan ni har en ett-åring :)

      Radera