torsdag 6 mars 2014

Dagens snapshots

Jag och Hubbe var som sagt ute på prommis tidigare idag. Eftersom solen sken satte jag på solbrillor och tänkte att jag skulle ta en cool selfie på son plus mig själv i likadana shades. Hubbe var inte av samma åsikt som jag. Han meddelade klart och tydligt att solglasögon inte är vårens grej för honom inte. Jag försökte vid flera tillfällen, även då solen gassade i hans ögon. Men nej, solglasögonen skulle bort. Det syns inte på bilden men under handen finns en skrikande liten missnöjd mun...
Mor och son i rayban wayfarers-inspirerade solglasögon. Den ena mer nöjd än den andra.
Efter att vi kommit in från promenaden har jag ägnat mig åt syprojekt. Roligt att vara kreativ minsann! Projekten är nästan klara och resultat kommer senare. Men det är inte det lättaste att klippa, nåla och ha sej när ens lilla Filur är i närheten. Ganska bra gick det nog. Men allt tar trehundra gånger längre än utan barn... Och själva syendet började jag med först då Hubbe lagts för natten. Nu skall morsan också läggas för natten... Höres imorgon!
Ett av de halvfärdiga projekten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar