fredag 14 mars 2014

Mitt nästa projekt

Jag har ett nytt sy-projekt jag skulle vilja ta tag i bara jag får tid. Nämligen en koja eller ett tält till Hubbe. Jag har tänkt att vi skall kunna ha den stående under trappan, men att man förstås kan flytta på den när man leker med den. Den kan också stå i hans rum, eller vara nere i vardagsrummet. Det är ju bra om den är lätt att flytta på och lätt att städa undan ifall man vill göra det. På Pinterest hittade jag en massa bra inspiration och flera guider för hur man skall göra. Så nu behöver jag bara tid och ett besök i ett tyg- och trävaruhus innan jag kan sätta igång...

1 kommentar:

  1. Det är väldigt kalas att ha en koja! :) Vi har Leons koja i vardagsrummet hängande i taket, och den är ju så simpel så det kan inte finnas något enklare :P En ring nertill och sedan ihopknutet och med band till taket, men jag ser nu på dina bilder att det vore ännu fiffigare att lägga ringen högre upp istället så det faktiskt blir som ett tält och inte bara ett litet tipi. :) Men för tillfället är det ändå katterna som tycker bäst om att sova i kojan ;)

    SvaraRadera