söndag 18 maj 2014

Bara några veckor kvar nu...

Bonusbild på brasan vi hade på landet i påskas! Så sjukt vacker kväll.
Här puffar dagarna på i racerfart. Jag har bokat in så sjukt mycket program just nu eftersom det är bara ett par veckor kvar av min Mammaledighet. Eller jag är ju ännu ledig ändå till september men alla babycafeer etc. tar slut nu i maj, i juni åker vi på resa och sen är det semester som gäller så hinns det inte med mammaträffar på samma sätt. Och det finns ju så mycket jag vill hinna med ännu, så jag måste passa på medan jag har möjligheten. Även om det nästan leder till smärre burnout... Fullspäckat program leder också till minimalt med skärmtid. Vilket garanterat är hälsosamt men bara lite sämre för bloggen. Återkommer när jag får en lite längre stund övers. Nu skall vi njuta sommarvädret och veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar