fredag 9 maj 2014

Bloggtorka

Alltså de två senaste veckorna har jag haft en liten bloggtorka på gång. Så fort jag får tid att blogga så är det helt tomt i huvudet! Vad skall jag blogga om?! Dessutom har det blivit allt svårare att hitta tiden till att blogga. Hubbe låter mig INTE sitta vid datorn när han är vaken. Då blir det kalabalik... Han skall se på Teletubbies eller hjälpa mig skriva.  Så då är det inte så lätt minsann. Och när han sover så har jag oftast hundra andra saker jag måste göra innan. På kvällarna är jag sedan helt stuck i soffan.... Men men så är det väl för de flesta nångång. Månne inte blogglusten återvänder. Ifall ni har några önskeinlägg eller idéer på vad ni vill jag skall skriva om så skulle det vara mer än välkommet just nu!
En av de roligaste lekarna just nu enligt Hubbe; bygga torn med klossarna! Kolla hur duktigt han har byggt helt själv! Jag är i alla fall väldigt imponerad och stolt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar