fredag 30 maj 2014

Fyndbloggen is back

Hipp hurrej så har man fyndat lite igen. Vi var efter Makens pass från Polisstationen, Hubbe och jag, och passade på  att svänga inom Kierrätyskeskus när vi ändå var i närheten. För totalt 6,80€ köpte jag en plasto gunga till Hubbe i suveränt skick ( den skall med till lande har jag tänkt), en barnfåtölj (har letat efter en på nätloppisar i ett halvt år, denna kostade 2 euro, är i uselt skick, men det var det jag ville) och en massa pysselmaterial (vadd, kantband, tyg). Jag hade till och med glömt att man får -20% rabatt med studiekortet. Alltså det känns sååå bra att fynda på loppis. I synnerhet grejer man ändå tänkt skaffa redan en längre tid. Nu måste jag bara ta mig an syprojektet att fixa nytt överkast till fåtöljen, men som tur har jag redan passande tyg hemma så det kommer säkert inte bli alltför svårt...
Vaddrullar, fåtölj och gunga. För knappt några pengar alls... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar