onsdag 15 oktober 2014

Materialist-lista

Det enda jag har energi till för tillfället är att drömma. Och många av drömmarna verkar vara materialistiska... Grejer jag gärna skulle ha här hemma. Jag inbillar mig att om jag bara hade det ena och det andra, så då skulle jag kanske få lite energi. Eller åtminstione känna mig riktigt nöjd när jag ligger på soffan och glor på Paradise Hotel...
Materialist-listan oktober 2014 ser ut så här:
En Kubus-ljusstake med plats för ett ljus skulle jag verkligen vilja ha! Tycker den är finare än den med fyra.
Oj oj vilka goda bröd jag skulle baka i min vita Kitchen Aid! För att inte tala om glassen jag skulle göra, eller allt annat jag får inspis att baka.
Så fint och enkelt armband från Sophie by Sophie. Skulle passa ypperligt på min handled. 
Kudde från Day-home. Tyvärr säljs de här inte längre så den är ganska så svår att få tag på....
Vita HappyLigths måste jag nog få i vinter. De är ju bara för fina!
Kanske världens finaste klocka?!

En Beni Ourain Matta skulle nog vara ganska skön att stiga på tror jag.
Vinterns tulpaner skulle nog sitta fint i en Omaggio från Kähler... Så snygg vas! Och den kan ju till och med stå framme utan blommor i....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar