onsdag 31 december 2014

20-tals partaj

Årets sista dag skall firas med party hos ex-grannarna. I år är faktiskt redan trejde året vi firar nyår hos dem så man kan nog säga att det blivit en tradition. En annan rolig tradition är att det varje år varit ett tema på festen, och i år är temat 20-tal. Mycket passande för ett nyårsparty i mitt tycke.  Klassiskt och elegant. Jag har skaffat några långa pärlhalsband och ett fint hårband som jag skall fixa min frisyr med. Annars tänker jag fjäderboa, röda läppar och vanlig svart klänning. Hubbe och Maken får köra kostym och fluga. Men innan dess ännu slutspurt på jobbet och fixande av vårt bidrag till buffébordet nämligen lobsterrolls. Gott nytt år!



Min inspiration för ikväll! Googlade 20tals tema...

1 kommentar:

  1. Gott nytt år till alla nyårsfirarna! Nästa år är vi med igen! <3

    SvaraRadera