måndag 12 januari 2015

Materialistlista för januari

Jag har märkt att om jag gör upp önskelistor och funderingar över grejer som jag skulle vilja ha så brukar det faktiskt rätt så ofta gå så att jag inom en tid har dem i min ägo. Önskar man sig något tillräckligt mycket, högt och tydligt så slår det tydligen in. Eller så är det så att jag själv blir så sugen att jag bara måste slå till... hehe. Nåja, julen har varit och farit. Så nu borde man väl spara och inte vara så materialistisk kanske. Men men, jag är ju inte precis en vinterperson. Så några små uppiggningsmoment skulle nog vara välkomna...

jANUARI

Till vardagsrummet skulle jag vilja ha en ny matta. Denna gråa Anno Pandora matta står högt på min önskelista. Rosa kuddar i soffan skulle vara fint nu till våren, men jag är inte precis säker på att Maken är av samma åsikt... Ett nytt diskret vardagshalsband skulle jag gärna ha, nu då det annars känns lite begränsat och trist att köpa kläder och sånt till sig själv... Kählers vas skulle passa pefekt till vårens tulpaner. En lampa till köket har vi fortfarande inte skaffat och Marlene Birger väskan kanske jag skulle kunna fynda på rea nånstans?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar