torsdag 26 mars 2015

Frukostbesök

Finns det något bättre sätt att starta dagen på än att få besök direkt på morgonen?! För oss är det i alla fall perfekt. Hubbe får leksällskap och jag får njuta både av trevligt sällskap och extra länge av mitt favortimål på hela dagen! Vanliga morgnar orkar man ju inte riktigt duka upp det så här, även om man nog kanske borde. Äter man lyxfrukost så blir dagen garanterat succé. Idag var det min kusin och hennes son som är tre månader yngre än Hubbe som kom på frukost. Jag dukade upp med mitt hembakade bröd, mysli, bär, yoghurt och frukt. Hubbe åt minst tio bitar melon. Bra också med två Tripptrappstolar så att båda killarna hade varsin vid matbordet!

2 kommentarer:

  1. Smarrigt med lyxfrukost - i gott sällskap dessutom! Minns förra omgången mammaledigt för min del, då det inte alls var något ovanligt med gäster typ klockan nio på morgonen... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om gästerna kommer till nio hinner man ju till och med göra en del på morgonen innan det, haha! Lite annat än innan man fick barn minsann...

      Radera