onsdag 4 mars 2015

Mars Materialistlista

Ny månad och nya materialistönskningar. Tydligen är mina drömmar lika gråa, svarta och vita som vädret vi har. Det jag allra mest vill ha just nu är en mikrosystemkamera. Jag är så trött på min gamla stora klumpiga nikon. En minisystemis tror jag skulle vara super! Liten och lätt att ta med, men samtidigt bra bilder. 

Marslistan

Mars önskelista ser ut som följande:
1. Mikrosystemkamera, ex, Olympus PEN
2. Nya matta i Beni Ourain-stuk från Ellos
3. Sjal från Syster P
4. Halsband från Pernille Cordyon
5. Nya snygga vårskor som är lätta att få på sej (det börjar bli lite obekvämt att böja sej med magen...)
6. Enjoy Candles
7. Randig vas från Kähler
8. Snygga nya kuddar till soffan
9. En golvlampa från danska Bestlite
10. Drömskåpet Snö från svenska Asplund. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar