måndag 23 mars 2015

"Nya" skor

Mina "nya" skor.
Svärmödrar kan nog vara riktigt bra att ha ibland. I synnerhet om de är som min svärmor, småfotade med känsliga fötter. Svärmor hade nämligen ett par superfina skor, men hon tyckte de var obekväma och hade bara använt dem ett fåtal gånger, så jag fick dem. Perfekt! Sen dess har jag använt dem typ varje dag. Det var ju just skor i denna stil jag hade tänkt att jag annars måste skaffa. Snygga, rejäla, bekväma som man inte behöver böja sej ner för att få på....

Tack tack svärmor!!

4 kommentarer:

  1. Jag har också fått flera par skor av min svärmor :). Senast ett par Viking Gore-tex som hon inte använt för att dom skavde. Vilken lyx!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa! Eftersom min Mamma har flera storlekar större skonummer än jag har så har jag aldrig kunnat "ärva" eller låna skor av henne. Pefekt med en Svärmor som har små fötter istället :)

      Radera
  2. jättesnygga skor, vilken bra tur du hade! :)

    SvaraRadera