måndag 27 april 2015

Senaste fyndet

Jag är ju lite smått beroende av loppisar, både fb-versionerna, nätloppisar och de fysiska ställena. Nu som Mammaledig har jag också tid på ett helt annat sätt att surfa runt och besöka loppisar. Vilket förstås leder till mer fynd. Och det känns ju bara så bra när man hittar något efterlängtat till bra pris. Igår bongade jag en hel enorm kasse med Brio-tågbanadelar till Hubbe som jag nu var efter idag. Det finns tunnlar, broar, elektriska lok, interaktiva delar som pratar (!) och allt möjligt. För bara ett par tiolappar. Säkert ca. 1/8 av vad allt kostat som nytt.... Hubbe kommer bli överlycklig. Men jag skall försöka hålla dem i skåpet tills babyn är här. Jag tänker mig att det kanske är bättre att spara dem tills dess. Få se om jag kan hålla mig eller om jag måste avslöja mitt fynd för honom redan tidigare...
En stooor kass full med Brio tågbanedelar. Hon som sålde dem sade att hennes barn knappt lekt med dem som små och nu hade de redan blivit för stora.

2 kommentarer:

  1. Vau. Bara måste komma och bygga tidernas järnväg med Hubbe.

    Morfar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen bara :) Men han får dem inte ännu. Eller hittills har jag kunnat hålla mig iaf :)

      Radera